Gratis verzonden bij een bestelling vanaf 45 euro | Verzending binnen 1-3 dagen

Je hebt tot 14 dagen het recht om bestellingen na ontvangst te retourneren (Herroepingsrecht). Als je in één bestelling meerdere artikelen met verschillende levertijden hebt besteld, verstrijkt de herroepingstermijn 14 dagen na de dag waarop je het laatste artikel hebt ontvangen Hieronder lees je de retourvoorwaarden.

Stap 1) Aanmelden retour

Stuur een e-mail naar enkelversiering@gmail.com om ons te laten weten dat je gebruik maakt van je herroepingsrecht en een artikel gaat terugsturen. Wil je in de e-mail onderstaande gegevens vermelden:

  • Je naam en adresgegevens
  • Welk artikel je terugstuurt
  • Het ordernummer
  • Reden van retour (optioneel)

Je kunt eventueel dit formulier gebruiken.

Stap 2) Artikel terug sturen

Nadat je je retour hebt aangemeld stuur je het enkelbandje binnen 14 dagen na dat je het hebt ontvangen terug. Graag met label en zoveel mogelijk in de originele verpakking vermeld ook altijd je naam en adres gegevens bij de retourzending. Voor het terugsturen van je bestelling zijn de retourkosten voor je eigen rekening. We schatten in dat deze kosten maximaal €4,10 zullen bedragen. De retour zending blijft jouw verantwoordelijkheid tot dat het pakket afgeleverd wordt bij ons, zorg ervoor dat je een verzendbewijs hebt.

Adres:
Gerard van der Nissestraat 103
4543 AH Zaamslag

Stap 3) Terugbetaling

Nadat je gebruik hebt gemaakt van jouw herroepingsrecht ontvang je alle betalingen, inclusief eventuele leveringskosten voor de heenzending, binnen 14 dagen terug. Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel waarmee jij hebt betaald, tenzij je een andere methode met ons afspreekt.

 

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar enkelversiering@gmail.com. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie